Sparťanské Noviny, přední fanouškovský projekt spojený s pražskou Spartou, představil dnes svou novou vizuální identitu, ve spolupráci s grafickým studiem ginger&fred . Nová identita Sparťanských Novin zahrnuje dynamické logo, svěží grafické prvky a moderní typografii, čímž reflektuje nejen současné designové standardy, ale i odvážný duch značky.
V rámci svého odhodlání posouvat hranice v oblasti fanouškovských projektů se Sparťanské Noviny zaměřily na vytvoření nové vizuální identity, která vybočuje z fotbalového mainstreamu a zároveň splňuje nejnovější designové trendy. Zásadní roli v tomto procesu sehrála volba typografie. Ta je moderní, odrážející současné vizuální trendy a snadno zapamatovatelná.
“S novým grafickým designem přichází Sparťanské Noviny s lepší integrací projektu do světa sociálních sítí. Chceme sparťanské komunitě nabízet konzistentní, vizuálně přitažlivý a zapamatovatelný obsah. Věříme, že tento krok usnadní komunikaci s fanoušky a poskytne jim vylepšený zážitek. Ať už se jedná o informace týkající se výjezdů, přestupů nebo jiných důležitých novinek,” uvádí Zdeněk Koutský a Michael Durčák společně za celou redakci Sparťanských Novin.
V rámci tohoto rebrandingu se Sparťanské Noviny zavazují ke značným inovacím ve své komunitě HeroHero. Budou poskytovány exkluzivní a unikátní obsahy, které obohatí zážitky jejich podporovatelů a posílí komunitní vazby.
O Sparťanských Novinách:
Sparťanské Noviny jsou předním poskytovatelem nejen fanouškovského zpravodajství pro sparťanskou komunitu. S novou vizuální identitou se Sparťanské Noviny ještě více zavazují k poskytování prvotřídního obsahu a zážitků svým čtenářům a posluchačům.
Hoši, tohle se vážně nepovedlo..